onsdag 11. mai 2016

surf's up!



Norge: 15:57

Bali: 21:57
Dag 6:






 Litta update fra Bali! Det skjer så mye disse dagene, og jeg er litt sliten, etter mange timer i vannet, så dette blir kort!

Hadde første surfetimen i går, tirsdag, og da hadde vi 1,5 time med teori før vi var 1,5 time i vannet. Det er MYE å lære, om bølger og strømmer osv, og enda vanskeligere når det er på engelsk. Men jeg skjønner litt… Vi hadde litt trening på land hvor vi lå på brettet og hoppet opp, og det var jeg sykt god på. Det ble værre da vi skulle ut i vannet. Først ble vi kjørt med båt ut på vannet, så måtte vi padle, altså ligge på brettet og padle med armene ut til bølgene, og det var tungt! Fikk ikke prøvd å surfe så mange ganger i går, men i dag var vi ute i vannet i 3 timer, og da ble det litt mer. Klarte ikke å stå helt oppreist, men fikk catcha en bølge, og sto ganske langt inn på knærna hvert fall, og det er en start. Og jeg har svelget mange liter med vann alle gangene jeg gikk inn i bølgen. I morgen satser jeg på at jeg klarer å stå helt opp! Veldig gøy er det, selv om jeg, igjen, har blitt veldig solbrent bak på beina. Og vi bruker faktisk solfaktor 100! For de som lurer, så har jeg sink i trynet, for da blir man ikke solbrent i ansiktet. Funker fett. Og vi må ha på hjelm. Ser kult ut.

I morgen har vi tidlig surfetime, så nå skal jeg sove.

Ha en fin dag videre i Norge, så blogges vi. :)

Blogglisten hits

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar