tirsdag 14. juni 2016

Takk for meg, Australia

Norge: 13:45

Australia: 21:45
Dag 40!!!:

Fyfadern, i natt sov jeg så sinnsykt godt. Puta var tjukk, det samme var dyna. Hadde egentlig bestilt rom på 10-sengers sovesal, men det var nok fult, for jeg fikk rom med tre andre. Tre gutter fra Colombia. De var veldig koselige, og det er helt klart best å bo på rom med få, for da er det lettere å bli kjent. Jeg hadde egentlig planer om å gå til Bondi Beach i dag, men etter en halvtimes tid ville ikke kartet på telefon funke lenger, og jeg hadde ingen anelse om hvor jeg skulle gå, så jeg gikk bare litt rundt. Føttene mine er så vonde nå også, så det var kanskje like greit. Så gikk jeg til Operaen, satt der i en times tid og skrev litt kort og spiste. Så fikk ikke så veldig mye ut av dagen, men det var litt deilig også.








Jeg skjønner det ikke helt, men nå har jeg allerede vært i Australia i 12 dager. Det er alt for liten tid her, men skal jeg ha råd til å oppleve resten av verden også, så får det holde for denne gang. Det blir nok en tur tilbake hit om noen år. For jeg har ikke sett kenguru. Seriøst liksom. Hvem har vært i Australia og IKKE sett kenguru? Jeg… Jaja. Nå sitter jeg på flyplassen, hvor neste stopp er:


Her skal jeg være over natta, for jeg tenkte det var en lur måte å spare penger på. Men så står det på døra at de stenger mellom 23-03. Så fant jeg DENNE hjemmesiden, som er en guide om å sove på flyplasser! Haha, det er så morsomt. Så ser ut som at det er et sted jeg kan være til de åpner igjen. Det kom nesten akkurat ei annen jente bort til meg og lurte på om jeg skulle bli her over natta, så vi er hvert fall to nå, og det er litt betryggende. Flyet går ca. 09 i morgen, men jeg har litt å finne på jeg, så det går bra. Nettet her er veldig bra også, men det er vel fordi det ikke er noen andre på flyplassen nå… Haha.

Blogglisten hits

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar