tirsdag 13. september 2016

Rafting

Som jeg skrev i forrige innlegg, så ble jeg hentet halv seks på morningen i dag. Jeg hadde planer om å dra til den karibiske siden av Costa Rica etter La Fortuna. Jeg hørte med de jeg bestilte de andre turene mine, om hvordan jeg kunne komme meg dit. Hun sa at om jeg tok bussen, så ville det ta rundt 11 timer. Så hun foreslo at jeg kunne rafte på veien dit. Da var det inkludert henting, rafting, frokost og lunsj, og så kjørte de meg dit jeg ville etter det. 850 kroner kosta det, så jeg syns det var en god deal, og gønna på!

Jeg var skikkelig nervøs før vi satte oss i båten, men da det var gjort, og man skjønte greia, var det dritgøy!




Vannet (og selfien) var kanskje ikke så fint, men omgivelsene rundt var helt fantastisk.








Vi rafta i tre timer tilsammen, hadde en liten lunsjpause innimellom der. Og lengden vi rafta var 32km. Var greit sliten i overkroppen da. Men det ga absolutt mersmak!
 Blogglisten hits

1 kommentar:

  1. Kult! Men det vannet frista ikke noe særlig. Gammeltante.

    SvarSlett