torsdag 13. oktober 2016

Tattoo no. five!


Nå er verdensreisa med meg resten av livet. Jeg gikk tilfeldigvis forbi en tattoosjappe i dag, og tenkte å sjekke pris. Hadde egentlig ikke tenkt til å ta noe før på slutten av turen, men så var det en veldig grei pris, og jeg hadde allerede brukt mer penger på å vaske bort bedbugsa, så jeg tenkte det var greit å kjøpe noe til meg selv som varer livet ut, og som ikke tar plass i sekken. :) Den kosta 500kr, og det er jo en genser på bikbok det.

Selvfølgelig var det ikke veldig lett å forklare hvordan jeg ville ha det, når vi snakker to helt forskjellige språk. Men med hjelp av Google translate, så ble det som jeg ville til slutt!

Nå vet jeg det er noen av dere tenker at det er veldig mange som har kart-tatovering nå. Og det skal du få lov til å tenke. Men det er jeg som skal bære denne resten av livet, og jeg er fornøyd med min tattoo no. five!

Blogglisten hits

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar