tirsdag 26. juli 2016

Roadtrip del 6 (siste del): West coast

Samme dag som vi dro fra Sacramento, kjørte vi mot siste stopp, nemlig San Francisco. Turen er egentlig ikke så lang, men siden vi hadde nesten en dag igjen før vi måtte levere bilen, kjørte vi en omvei, og tok highway 1 langs kysten. 



Det var en veldig fin tur langs havet! Og det var mange av disse strandbuktene. 


Og plutselig kom sola tilbake, og vi fikk en veldig fin solnedgang i bagrunn. 






Det ble mange timer i bil, og da kvelden kom var begge slitne og ville finne et sted og sove. Langs Highway1 var det fullbooka de stedene vi stoppa, men til slutt fant vi et sted. Eller. Det sto egentlig at det var fult, men jeg spurte likevel, og de hadde ett rom ledig, fordi de som hadde bestilt det ikke dukka opp. Så det var flaks!

Dagen etter var siste innspurt av roadtrippen, og San Francisco lå bare en times kjøretur fra der vi overnatta. Det var veldig kult å se Golden Gate Bridgei tåka, og å kjøre over.




Det var veldig vemodig å levere fra seg bilen, og da jeg skulle si hade til Pascal begynte jeg nesten å grine, men jeg klarte heldigvis å holde meg. Hadde faktisk ikke trodd at det skulle bli så trist. Det var i hvert fall alt i alt en veldig fin tur!


Les de andre delene av roadripen her:

Del 1

Del 2

Del 3

Del 4

Del 5

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar